Wednesday, 1 February 2012

~biarlah rahsia~

pernahkah kau bermimpi seketika berada d tempatku
membayangkan pahit manis berlalu entah siapa yang tahu
mugkin nanti kau juga merasakan berdepan dengan kata menyesalkan
takkan tugumu kebal
tiada pertimbangan
keheningan malam membangunkan kepayahan jiwa meluahkan 
andai kau jujur memahami
tiadaku menjauhi
dan kisahku yang masih panjang
menambahkan berat yang memandang
lantas ku pendam
ku putuskan biarlah rahsia
semakin aku hidup dalam cinta tiada kuasa mampu
menghalangnya hentikan kata-kata
bertulangkan dusta
pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempat ku

by : siti nurhaliza 


mm..mlm yg memenatkan plk...urmmm..,selalu balik mesti terus ke dapur tgk mak masak apa..apasal mlm nie xder selera makan plk..rasa mcm letih jer..awal2 da naik katil...mata nie pm da xlarat nk buka mata tp gagahkan jgk la cikit..selalu dengar lagu nie mesti segar jer hihihi.. mcm serasi plk lagu neh..hehehhe...msti tertanya2 kn kenapa copy lirik neh....sebenarnya lagu neh banyak maksud tersurat dan tersirat..suka layan lagu ni ''biarlah rahsia'' dan ''tahjjud cinta'' klu hayati betul lirik lagu tu pehhh sedih jgk la kn...jiwa muzik la katakan..suka menyanyi heheheh...tapi tu sekadar hiburkan hati jer..ala boleh la cikit-cikit tu nak kata semerdu tu x laaa..hihihihihihih

Banyak maksud d sebalik lirik lagu ini..mmm...suka dengar dan cuba untuk memahami msg yang ingin d sampaikan menerusi lagu itu..iya la kalau melodi jer best tapi lirik nya x kena susah jgk nak ngamm kn..'irama dan lagu'' tak dapat d pisahkan..mmm..klu nk d cerita pasal lagu memg xhbis,,suka sangat tambah2 lagu tut..tut..ct..hihihih...kadang2 klu hayati senikata betul2 ia sungguh indah dan bermakna iya la ''seni itu indah'' sampai kata-kata boleh d buat lagu.kreatif sungguh kn...hermmm..sungguh.hebat ..

mana-mana lagu pm best kalau kena dengan gaya kan..d tambah plk dengan alunan suara yang lunak dan merdu bertambah laa syahdu..kekekkekeke..tapi sekarang banyak lagu yang berkait dengan ''cinta'' xapa la mana-mana p0m boleh asalkan tidak melanggar syarat dan batas-batas agama.
betul tak????..heheheheheh...

ahhhh..da tak larat sangat neh..nanti sambung next time...''masa untuk layu-layukan mata'' sambil layan lagu..pas2 KO terus d buai mimpi yang indah hahahahha!

wokehhhhh..wokehhhh..4 last good nite...jangan lupa selawat dan berdoa tau untuk esok dan selamanya.. apa-apa pun... ''biarlah rahsia''..kekekekek
.......,,assalamualikum...,,,,

No comments:

Post a Comment